torsdag 11 december 2008

Två veckor har gått sedan..

Två veckor har gått sedan jag blev av med jobbet. Allt på grund av minskad efterfrågan av de produkter min förra arbetsgivare tillverkar.

Men varför deppa? Nu kan man ju göra vad man vill. Man kan ju på riktigt börja med det som visas och glorifieras på filmduken. Vad pratar jag om nu? Kriminalitet såklart. Not!, som Anthraxs gamle gitarrist Scott Ian skulle ha sagt. Att göra något sådant vore "total failure". Det finns mycket annat man kan syssla med.

Nu till det roligaste.

Veckans Skivtips!
Plattan jag kommer att tipsa om är gjord av en grupp som hade 10 års jubileum för inte så länge sedan. Gruppens pyroteknik sprutade ut sina "helvetes lågor" så att brandlarmet tjöt. Gruppen är Watain och plattan är Sworn to the Dark som gavs ut 2007. Lyssna på den och njut, och dyk in i det eviga kaoset.

2 kommentarer:

Kim sa...

Skön platta det där :)
Nä, deppa inte ihop, och bli inte kriminell, det beror inte på dig, utan faktiskt på - Systemet.

Väntar mig fler spännande inlägg här också nu :) Kanske gör även du en 5 eller 10 topp-lista över de bästa albumen 2008? Jag skulle i så fall läsa med intresse :)

mesphito sa...

Yeah the system. Ne jag tror inte jag skulle överleva särskilt fort i den kriminella världen.

Ooh ska du göra en top 5 eller 10 lista? Det kanske kommer upp här också. Just det nu kom jag att tänka på att P3 Rock har en sådan lista också, man får nog skynda sig att skicka in formuläret innan det är försent. :)