måndag 6 juli 2009

Anti Sweden

Som ni ser så har jag med lyckat resultat tagit mig igenom det uppdrag jag drog på mig, ni kan läsa om det i föregående inlägg om ni har glömt bort det eller inte ens läst inlägget.

Över till min intention av att skriva ett nytt inlägg. Titeln kanske kan uppfattas som om jag ogillar Sverige, på sätt och vis så gör jag det med det maktstyre vi har just nu, men låt oss inte gräva ner oss i politiska diskussioner. Jag letar nämligen efter jeansmärket Anti Sweden, vad jag har hört och läst så har folket i Norge släppt en begränsad kollektion, som är inspirerad av black metal och ironiskt nog släppts i endast 666 exemplar. Så nu kommer jag till frågan, vart hittar man ett exemplar av denna kollektion? Är det redan försent att få tag i ett exemplar? Här nedan kan du se lite bilder på byxorna.





Passande musik till detta inlägg kan till exempel vara
Mayhem - Chainsaw Gutsfuck från Deathcrush EPn

2 kommentarer:

Kim sa...

Härligt att höra att både du och burken överlevde "självmordsuppdraget", och att du bloggar igen.. Har ingen aning om något med de där jeansen, men ett trevligt låtval du gjort där :)

mesphito sa...

Hehe, tackar :). Det som jag tycker är svårast med att ha en blogg är att kunna skriva något som jag tycker är vettigt, om jag inte hade gjort det så hade nog bloggen gått under i ett enda stort kaos av veckans outfit, veckans motto, m.m. Det är väl den största faktorn till att jag inte skriver så mycket här. :)