fredag 18 juni 2010

Metaltown 2010 del 1

Long time no see, blog! Hursomhelst om cirka en timma bär det av till Metaltown. Nu har jag haft turen av att äntligen fått min smartphone från cdon.com som jag beställde den 6 juni. Så jag kan ge er som läser denna eminenta blogg, som går emot strömmen mot allt som heter daglig rapport, och kanske Wikipedia få lite färska bilder på musikgrupper som är värda att se live. Det kommer också komma en recension på de band jag har sett under festivalen, kan nog dock säga i förhand att den inte kommer att hålla samma kvalite som live-recensioner på Close-Up eller WEROCK.se.

Med detta sagt så hoppas jag verkligen inte att Nile kommer ställa in sitt framträdande eftersom det är det band jag ser mest fram emot. Och vi får se om jag överlever tills på söndag.

Over and Out

1 kommentar:

Kim sa...

Avundsjuk är vad jag är, jag som inte får åka till Metaltown i år.. Men jag ser fram emot din rapportering här, och ev. bilder till WP, det låter najs. Hoppas du har det bra där och att Nile är just så bra som jag tror de är live!

WeRock har ännu inget från Metaltown, men smyger igång en "direktrapportering" (ja, nästan iaf) från Prag där förberedelserna inför morgondagens Sonisphere är igång. Fler rapporter kommer.
http://werock.se/index.php